Tuesday, November 15, 2011

Apa kata ANDA?

apakah yang anda akan rasa kalau :
  1. semua orang di dunia ini adalah OKU, dan...
  2. hanya anda seorang sahaja orang yang normal...
apa komen anda ???

4 comments:

Tetamu Istimewa said...

Salam ziarah saya ucapkan kepada saudara. Maafkan saya sekiranya saya menggunakan ruangan ini bukan untuk memberi komen berkenaan entri ini. Saya terbaca beberapa entri saudara berkenaan Azizi Abdullah (Allahyarham) sangat mengujakan. Saya juga peminat karya-karya Azizi. Antaranya karyanya yang saya ada Memoir Seorang Guru, Tukcai, Harga Sebuah Maruah, Sangeetha, Zikir Rindu, Beruk, Badai Cinta, Suriati, Anak Belantara, Pencinta Alam, Kuras-kuras Kreatif, kawin-kawin, Seorang Tua di Kaki Gunung, Pertiwi, Pendoa yang Ikhlas dan Mandala Dunia Kedua.

Nur Faisal said...

salam...

tak pe tak pe...
terima kasih. tapi saya sangat melepaskan peluang. Arwah ada pernah menjemput saya ke pejabat beliau. tapi saya melepaskan peluang itu....
saudara TETAMU ISTIMEWA ada memiliki novel2 arwah yang saya tidak lagi miliki, satu penghormatan saya kira sebagai peminat arwah.
saya hanya ada novel, Harga Sebuah Maruah, Suriati, Kawin-kawin, Anak Belantara Tropika (tajuk edisi baru ialah Anak Belantara), Seorang Tua Dikaki Gunung, Daerah Beta, Buih.

Tetamu Istimewa said...

Adakah Buih sebuah novel? Saya tidak pernah mengetahui arwah ada menulis karya tersebut. Suatu info yang baik.

Nur Faisal said...

Ya sebuah novel. Tapi novel Buih yg ada pada saya dicetak secara silap pada bab akhir novel itu. saya ada berjumpa arwah untuk meminta novel yang penuh. tapi tidak sempat kerana arwah terlebih dahulu pergi. novel itu novel lama. Dipasaran mungkin sudah tiada.(kalau tidak diulang cetak)