Friday, January 13, 2012

Karya-karya Azizi Haji Abdullah

Novel: Anak Belantara, Asyraq, Ayahanda, Badai Cinta, Beruk, Cahaya Di Pendalaman, Daerah Beta, Garis Lintang Anak Haram, Harga Sebuah Maruah, Hoi! Buih, Memoir Seorang Guru, Sami Mekong, Sangeetha, Senja Belum Berakhir, Seorang Tua di Kaki Gunung, Suriati, Tuk Cai, Wi dan William dan, Zikir Rindu.

Antologi Cerpen: Bibit Cinta, Istiqamah, Jangan Pisahkan Aku!, Keakuan, Latifah Rabbaniah, Pendodoa yang Ikhlas dan, Pertiwi.

Nonfiksyen: Gaya Hidup Ranggi, Hentikan Hutang dan Boros, Jiwa Hamba,
Kuras-Kuras Kreatif, Luka Rakyat dan, Sayap-Sayap Selepas Senja.

Ini merupakan karya2 arwah Azizi yang amat teruja untuk dimiliki. mungkinkah akan ada penerbit2 yang akan ulang cetak karya2 yang sudah tiada dipasaran...?
Hanya mereka yang dapat menjawabnya...

kredit kepada esasterawan

2 comments:

Tetamu Istimewa said...

Nampaknya masih banyak karya Arwah yang saya belum ada. Entahlah kenapa penerbit-penerbit ini tidak mahu menerbitkannya lagi.

Nur Faisal said...

sama la , masih banyak lagi yang tidak saya miliki. yang baru2 tiada masalah. tapi yang lama2 tu. kebanyakan penerbit sudah gulung tikar. ada yang tukar nama syarikt. macam2 lagi la. tu sebabnya yg lama2 tu, sudah tiada ulang cetaknya...mungkin penerbit2 besar dan femes sekarang perlu ambil inisiatif menerbitkannya kembali. biar seiring dengan novel2 popular...