Saturday, January 14, 2012

Fiat Nuklear


Rupa-rupanya kereta jenam Fiat, Toyota, dan Kia pun turut menyokong program nuklear di Iran... tu aku dapat maklumat daripada paper Utusan.

Alhamdulillah la...

Minta2 lagi banyak syarikat2 besar dunia menyokong program tersebut.
Tapi kalau baca daripada artikal utusan tu, nampak sangat mereka menyalahkan Iran dan menyokong Amerika Syarikat serta NATO. Mengapa ini terjadi? 

Wartawan yang tulis artikal tu tak ada tulis namanya yang geramnya. Tidak boleh kutuk habis habisan. Kalau orang kafir yang tulis tu tak ada masalah la. Sebab mereka kafir. Tapi kalau Islam? Adui sayangnya... Pemikiran dan kuasa menulis yang ada pada anda digunakan untuk rakyat Malaysia menghukum Iran dan menyanjung Amerika dan sekutunya.

Padahal Amerika dan sekutunya tu kafir yang ada antaranya Yahudi. Yang antara kaum paling jahat di dunia. Geng2 Adolf Hitler pun bunuh mereka. Inikan pula malaysia, yakni utusan, atau lebih spesifik wartawan tu yang tulis begitu.

Masalahnya Amerika dan sekutunya tak buat nuklear ke? Ke mereka hanya buat bom buatan sendiri macam yang meletup di kompleks Mahkamah Tinggi 9hb lepas?
Mereka buat juga, tapi mereka kafir dan mereka gunakan untuk bunuh orang2 Islam. Termasuk yang Taliban tu, Taliban tu Islam yang berjuang untuk mempertahankan tanah air mereka. Memperjuangkan Islam! 

Tapi mengapa media lebih menonjolkan keburukan Taliban sebagai pengganas?
Pada aku, yang pengganas secara korporatnya ialah Amerika dan sekutunya. Bezanya mereka ini duduk dalam White House, pakai smart2. Dan Taliban sekrang duduk dalam bukit, gua2 sebab diburu oleh puak Pengganas Amerika nie...
Adui memang sedih la kalau ada kuasa menulis tapi digunakan untuk menjatuhkan umat Islam sendiri.

Dan aku berbangga dengan Iran. Mereka berani. Dapat teruskan kelangsungan pemerintahan walaupun disekat oleh banyak negara yang juga sekutunya Amerika.
Malaysia pun janganlah menjadi atau termasuk dalam sekutunya Amerika. Sampai ada menteri tu sorang berani cakap yang dunia menjadi lebih selamat dengan kematian Osama bin Laden.

Ayuh bangunlah semua... pertahankan pemerintahan Islam. Jatuhkan puak2 kafir Laknatullah.

Anda perlu merasa bangga sebagai orang Islam kerana dengan keberanian Iran, orang kafir dunia mula merasa tergugat dengan perkembangan yang berlaku di Iran.
Notatapakaki : nanti aku kerja rasa nak pakai kereta Fiat la plak...

No comments: