Friday, January 6, 2012

Jauh Disudut Hati

Hari ini... masih lagi dalam belenggu peperiksaan. Kelmarin baru lepas satu paper PPK 433 - pelajar pintar cerdas dan berbakat. 

Tulat, menanti PPK 431, lepas tu paper sastera, aku punya minor, dan akhir dengan PPK331E. Sesungguhnya peperiksaan ini merimaskan. Dan meletihkan. Aku memang tak suka peperiksaan...

Tapi ini semester akhir yang ada peperiksaan, dalam tidak suka pun, jauh di sudut hati aku akan merindukan peperiksaan...

Jauh di sudut hati juga aku pasti merindu saat berjaga malam menyiapkan tugasan kerja kursus. Kerja-kerja menaip aku merasa sayu untuk melakukannya. Perbentangan? aku fikir tak merindu kot.haha.

Jauh disudut hati, dan berlaku sekarang aku keseorangan di sini....


Arwah Sudirman - Jauh Disudut Hati

Sayang, ku bawa jauh rinduku
Kerna aku telah tahu kau bukan milikku
Sayang, sesungguhnya bukan mudah menjalani hidup ini tanpa kau di sisi
Jauh di sudut hati aku masih bermimpi
Mimpi yang indah, esok kau kan kembali...
Jauh di sudut hati ada waktu-waktunya... 
Aku berdoa kau pulang semula...
Sayang biarku mengingatimu
Biarku gantung harapan
Hingga sampai waktu nafas terakhirku...

notatapakaki : apa hal pulak lagu tu masuk sini..wink3.



No comments: